2 Eylül 2013 Pazartesi

Kimdir Bu Kadir Doğan Adlı Zaad?

Merhabalar. Öncelikle kendimi tanıtacak bir yazı yazmak istedim. Ben Kadir Doğan. (Onu zaten biliyosunuz). 16 Yaşındayım. İstanbulun çok ucra ancak bir okadarda güzel 2 İlçesinin (Beylikdüzü-Esenyurtdan bahsediyorum) ortasında bir yerlerde yaşamaktayım. Geçen sene Borusan Asım Kocabıyık ATL de okuyordum. Motor Bölümünde fakat 9. Sınıfı orada okuyup başka bir okula geçme kararı aldım. Kararımın doğru olduğunu düşünüyorum çünkü nasıl anlatmalıyım? Ben biraz rahat bir kişiliğim. Öyle sürekli çalışmak okumak bana çok ters gelen davranışlar. Neyse Borusanda okusaydım Motor bölümünde okuyor olacaktım ki (Arabaları pek sevmem kaldı ki Motorları ile mi ugraşacağım? Hayır ) 11 saat ders de hiç bana göre değildi. Düz Liseye geçtim. Daha rahat bir ortam. Sayısal okuyorum ve 3. sınıftayım şuanda. Çok detaya girdiğimin farkındayım ama bilmiyorum işte yazasım geldi. Bilgisayar ile çok ilgili birisiyimdir. Porgramlama ile uğraştım bir süre. Tabii Yazılım Mühendisi olmak gibi çok UÇ bir hayalim var. Neden mi Uç? Üniversitelerimizde bu ders (Bildiğim Kadarıyla tabii) pek fazla verilmiyor, Uzman eğitmenler yok. Buda beni biraz umutsuzlaştırsada Yurt dışında okumak gibi de planlarım var. Kendi iç dünyamdan bahsedeyim biraz da. Pek öyle arkadaşım olduğu söylenemez. Buradaki asıl çelişki şu. Acaba Bilgisayarla çok uğraştıgım için mi arkadaşım yok, Yoksa arkadaşım olmadığı için mi Bilgisayar ile çok uğraşıyorum bende bilmiyorum. (Bu Düşünce Beni Deli ediyor.) Günümün büyük bir kısmı bilgisayar başında geçiyor. Şimdi diyeceksiniz Napıyosun bu kadar zaman Bilgisayarda? Genellikle League Of Legends adı verilen (Pek yabancı olduğunuzu düşünmüyorum) bir oyunla meşgulüm. Biraz bu oyundan bahsetmek istiyorum. Aslında Evet, ilk başlarda sadece eğlenmek için Bakırköyde Kuzenimle birlikte oynamaya başladığım ve Bu seneye kadar da öyle olan bir oyundu fakat yaşananlar, gördüklerim ve tecrübelerim bana bunun bir Oyun olmadığını gösterdi. Şöyleki artık bu iş bir spor haline geldi. Türkiyenin bu oyunu oynayan en iyi oyuncularından birkaçı benim arkadaşım. Oyun oynayarak o kadar büyük bir şöhretleri varki, Dünya Genelinde tanınmaya başlayan isimler bunlar. (Bu oyunu oynayan kime sorsanız FabFabulous'u tanır :P ) Bu kadar erken bir yaşta büyük bir şöhret ve maddi açıdan çok da iyi bir gelir elde etmek tam anlamıyla bir Hayal gibidir çoğu kişi için ama görüyorsunuz işte bunlar hep gerçek. Dünya turnuvası yapılıyor her sene bu oyunda ve Bu turnuvada sanırım 31 Ekimde Los Angeles da Staples Center da yapılacak. Dağıtılacak ödül mü? Hiç bişey canım. (1 Milyon $) 20 Yaşındaki bir kişinin yada 17 yaşındaki bir kişinin kişisel Facebook Hesabında 200 Bin kişiden fazla kişinin beğenmiş olması Nasıl bir duygu acaba? Umarım kısa bir süre sonra beni de o sahnelerde göreceksiniz! Yine detaya girdim sanırım. Ailemden bahsedeyim. Çok girişken ve aktif bir Babam var. Siyaset ve Sivil Toplum kuruluşlarında bölgemizde çok tanınmış bir isimdir kendisi. (Gürsel Doğan) Bu aktifliği ve girişimciliği ne kadar iyi bir özellik olsada beni olumsuz etkileyen yanları da var açıkcası. Annem (Annemi çok severim) ev hanımıdır. Dünyalar tatlısıdır. Ablam NKÜ de Gıda Mühendisliği 3. Sınıf öğrencisi. Çok iyi anlaşırız, (Geçen günki büyük kavganın izleri hala suratımda) oldukça Zeki bir insandır.

Size Bu ilk yazımda kısaca kendimden bahsettim. Evet biraz acemice bir yazı oldu ama bakalım nasıl bir sonuç doğuracak merak ediyorum. Sonraki yazımda Görüşmek Dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder